November 17, 2007

thank you all..


dear friends & visitors! Just want to say thank you for constantly visiting my place although i'm not always around. wink* I'm sorry for being silent for quite some time now.. well, things are doing good here with me & my family and i thanked god for that. Medyo tinatamad lang talaga ako mag blog lately.. parang feeling ko nag hi-hibernate na yata ako dito. lol* Of course, sa lamig na ng panahon ngayon sino ba naman ang hindi. hehehe*

Again, my heartfelt thanks sa lahat ng mga tags at bisita ninyo: to Ms. Lolli, Poray, Charidoy, Jluttrul, Madame Cille, Teebob, Francine, Arlene, Norms, Janese, Mila, Vk, Dhay Phoebs, CheMik, Jolie dame, Carlotz, Glorie & sa lahat na di ko na na mention dito. I know i owe you a lot already.. i try to visit each & everyone of you when i get a chance. . pangako iyan. wink* Grosses bises à vous tous!

Nga pala, sa mga gustong maki pag exchange links sa akin.. maraming salamat din sa inyo. I'll add you to mine as well. Enjoy your weekend...

5 comments:

Arlene said...

hello sis! it's been awhile na pod since i visited u here:)

Norm said...

Hi Amy! Welcome back diay..then inform lang taka nga gibalhin nako ni akong site... paki change lang ha...ako lang gidungagan ug s ang ladynorm, ladynorms na karon...paki add ug s nalang sa template nimo unya if makalugar ka unya ...... http://ladynorms.blogspot.com/
thanks kaayo...take care..

Anonymous said...

bitaw di jud malikayan ning tapols usahay ba hehehhe

maayo kay niabot na imong ka kugi frenchie :)

Sige link exchange ta sa akong new bloggie beh.

Anonymous said...

hehehe ikaw pod diay sus ang ako dugay ako nag hiatus My ...........bitaw oy Amy porti tugnawa ron oy...karon winter tugnaw kaayo na Nov. pa gani pero ga snow na na daghan kaayo buang jud ang kalibutan My..... mao bitaw oy bisag gainom pa ko tuba bahal pero naa pa gihapon gibati..... aguroy sa ako likod Amy..... ga sigi ra ko higda tungod sa ako likod na dili nako maagwanta saka sakit....... saon man nagpa dulong na tawon ko saka tigolan oy....... mao nani ron... hehehe.... sigi ha ayo ayo sa buiti diha regards

CLC Fashion said...

madame! bonjour!
oks lang mi diri, naunhan uroy ko nimo sa pinaskuhan da, exchange gift na lang ta aron patas! hahaha
bitaw ams uy, thanks sa paghapit didto sa akong payag abi nako gikalimtan nako nimo . :-)
Tuod diay, ang kato white dress from you, sukod na ni cathy iya gisuot last wednesday. hehe nitubo ang kuragat.

cge ams, ayo-ayo diha! regards ko ka JP & alyssa!

bisous